Weboldal címe
Weboldal alcíme
Magamról és a Stúdióról 
Lorem ipsum

Bemutatkozás

Szia, Izabella vagyok!

Pár mondatban magamról. WuShuang DaoYin® Mozgásterapeuta, Gerincjóga, MediBall, Sport oktató és  SpinteTrainer instruktor, valamint Talp és Svéd masszőr vagyok.  A legközelebb a mozgás oktatása áll, ezzel a módszerrel tudok a legtöbbet segíteni másoknak, mivel én magamat is ezen módszerekkel gyógyítottam meg.  

Az életemben volt egy nagy fordulópont amikor, szükség volt arra hogy magam gyógyításával foglalkozzak.  Akkor már éreztem azt, hogy a legjobb ha természetes módszerekhez fordulok, ezért életmódot változtattam minden szinten. Bepillantottam a táplálkozás rejtelmeibe, a különböző gyógyító kúrákba, a keleti mozgás kultúrákkal is megismerkedtem (Thai-Chi, Jóga, Chi-Kung), valamint spirituális irányzatokkal is kapcsolatba kerültem, és a módszereiket a mai napig gyakorlom és  alkalmazom.

Egy idő után megérkezett a vágy arra, hogy valamit ebből másoknak is át adjak, így 2012-ben Gerincjóga oktató lettem, és el kezdtem oktatni Debrecenben az Aranydaru egészségfészekben, ami nagyon sok örömöt és tapasztalatot jelentett.

Budapestre költözve  kialakítottam saját stúdiómat, mely egy kellemes környezetben van a Pilis lábánál Csillaghegyen. Időközben megismerkedtem egy igen hatékony gerincterápiás módszerrel, amelyet Oláh Viktor debreceni kollegám találmánya tett lehetővé a SpineTrainer dekrompressziós pad. Mely a saját és a feltaláló tapasztalata szerint nem csak hogy gyorsítja a gerinc  regenerálódását, hanem sokkal biztonságosabb mint más módszerek. Így kiszélesítve a palettát hatékonyabban tudok segíteni azoknak akik hátfájással, különböző gerinc problémákkal küszködnek.

Mindezek mellett csoportos Gerincjóga óráimat is tovább fejlesztettem, kiegészítve a Kínai gerinctorna, Chi Kung, Thai Chi technikákkal. MediBall gyakorlóként rendszeresen alkalmazom a Chi Kung és Thai Chi alap technikáit, mivel ez a viszonylag újkeletű, Kínában nagyon népszerű sport ezen technikákat is használja a fejlődéshez.  http://www.MediBall.hu  Az említett módszerek hatékonyan fejlesztik az energia rendszerünket, javítják a testartást, és kíméletesen, sok körkörös és áramló mozdulatot használva mozgatják át az egész testet. 

Ha te is szeretnél tenni az egészségedért várlak szeretettel.

A Stúdióról és a Szolgáltatásokról

Kellemes és barátságos és világos környezetben várlak szeretettel. Stúdióm 50 nm-ren terül el. A "Jóga szoba" 22-nm-es amely az egyéni mozgásterápiák mellett ​csoportos mozgásterápiára is alkalmas.  Az órák alatt igény szerint kellemes zenét biztosítok, mely segít a megfelelő hangulat és lelki állapot megteremtésében.

A stúdióm egy  sokrétű terápiás módszert kínál a mozgás szervrendszerűnk problémáira,  első sorban a gerincproblémákra, viszont hatással van a váll és a csípő egészségére is, hiszen ezek szoros összefüggésben vannak a gerincünkkel.   Az alkalmazott módszerek között van a Kínai gerinctorna, Gerincjóga,  SpineTrainer gerincterápia,  Chi-Kung  gyakorlatok, valamint a gyakorlást mindig relaxációval zárjuk.

Alkalmazott módszerek részletesen:

Kínai gerinctorna (WuShuang DaoYin® Mozgásterápiá): egy lassú és harmonikus, szabályos légzésmintával végzett mozgásforma.   Egy áramló mozgás, mellyel a gerinc minden szakaszát szisztematikusan átmozgatja. Melynek célja, hogy egyensúlyba hozzuk a gerincet az egyes izomcsoportok nyújtásával és erősítésével, a feszültségek oldásával részben csökkentjük a porckorongok terheit, melynek következtében tápanyaghoz jut, és elkezdődhet a regenerálódás.  
Gerincjóga: A hatha jóga azon elemeit tartalmazza, melyek biztonságosan elvégezhetők, és hatékonyan kiegészítik a kínai gerinctorna gyakorlatait (pl: egyensúlygyakorlatok).  Mindezek mellett alkalmazom a jóga egészségfejlesztő, légző gyakorlatait is, melyek hatékonyan segítik a méregtelenítést, az idegrendszer lenyugtatását, és az energia szintünk emelését.


SpineTrainer gerincterápia: során pedig   egy speciális, többfunkciós gravitációs és önerőt kihasználó aktív,  gerinc dekompressziós  padot használunk.  A SpineTrainer pad, több a gerinc regenerálásához szükséges hatást képes egyidejűleg adni. Ezek  a  gravitációs dekompresszió, infra hőterápia.  Teljesen innovatív eszköz, mely minden korosztály számára könnyen használható.    

Feltalálójáról és a padról  bővebb információt a http://www.gerincem.hu weboldalon találhatsz. 

​Chi-kung és más energia gyakorlatok: Az energia gyakorlatok az energia rendszerünket támogatják, így a fizikai szintű gyógyulás mellett a tudatalattira is hatással vannak.
Vizualizációs relaxáció:  Az energia gyakorlatok egyik legfontosabb része, ekkor teljesen ellazulva ellenállásoktól mentesen engedjük meg magunknak a tudatalatti blokkok oldódását, és a gyógyulási folyamatok beindulását, mert  a tapasztalat szerint a tudatalatti az ami elsősorban hatással van a fejlődésünkre  és a  gyógyulásunkra. Ha a tudatalattinkban blokkok vannak, fizikai szinten  csak átmenetileg  érhetünk el  eredményeket.   Dr Alex Loyd szerint:  „Ha a tudatalatti ellentétben áll a tudatos szintűvel, akkor mindig a tudatalatti győz.” Ezért tartom nélkülözhetetlennek az  Energia  módszerek  használatát is. Így válik teljessé a módszer.


Rendszeres gyakorlás megalapozása, otthoni gyakorlásra való felkészítés
: Mozgásszervi problémák esetében mindenképpen szükséges a fizikai gyakorlatok rendszeres használata, amely ha lehet hetente többszöri alkalmat tegyen ki.  Az órák alatt megtanítok neked több mozdulatsort, melyet otthon gyakorolhatsz, ezeket a fejlődésednek megfelelően újabb gyakorlatokkal egészítjük ki, illetve újabb gyakorlat sorokat tanulhatsz meg.
Természetesen egyénre  szabott vizualizációs és energia módszereket is elsajátíthatsz, ha meg van hozzá a nyitottságod.


Akinek ajánlom 

A gerinc problémái többnyire hosszú évek alatt alakulnak ki, még akkor is ha a súlyos problémát egyetlen egy mozdulat váltotta ki, mivel a gerincünk egészséges állapotban mozgékony, ezért egy úgynevezett "rossz mozdulat" nem feltétlenül kellene problémát okozzon. 

Mindezek miatt elsősorban akkor ajánlom, ha  nem néhány alkalomtól várod a teljes gyógyulást, hanem tisztában vagy azzal hogy mindez kitartást igénylő rendszeres munka, mely több hónap gyakorlást igényel. Sok esetben akár teljes életmód váltást, amennyiben eddig nem volt rendszeres az életedben a mozgás.  Illetve akkor ajánlom, amennyiben az órai gyakorlás mellett legalább egyszer-kétszer rá tudod szánni az időt az otthoni gyakorolásra is, mivel csak ebben az esetben érhetsz el eredményeket.  Valamint fontosnak tartom, hogy legyen célod, hogy tudd miért szeretnél egészségesebb lenni, miben fogja mindez segíteni az életedet. Ha mindezt látod magad előtt akkor lesz ami folyamatosan lelkesít a gyakorlásban.

"A valódi siker soha nem jön könnyen. Viszont minél több munka van mögötte, kívülről annál könnyebbnek látszik."         Rónai Egon

"A győzelemhez tartozó árcédulán ez áll: kitartás."       Bob Gass

"Ahol lelkesedés veszi körül az embert, ott megújul."